Tänään mulla (Tea) on ollut "hieman" huono päivä!!! Kävin kaupoilla etsimässä sinne ystäväni häihin mustaa juhlamekkoa... meillä kaasoilla kun on oltava tuon väriset hamoset päällä... Noh helpommin sanottu kun tehty!!! Olihan niitä ihania asuja vaikka kuinka, mutta mikään ei sopinut päälle! Suurimmassa osassa oli se ongelma, että jos ne olisivat ollaat lantiosta ja rintojen kohdalta sopivat niin vauva-vatsa-röllykkä ei mahtunut sisään, tai jos vatsa mahtui niin mekot roikkuivat muualta! Tulin sitten siihen tulokseen, että taidan joutua laittamaan jätesäkin päälle... onhan sekin musta ja kiiltäväkin kaiken lisäksi... sen kun somistaa kivasti korkkareilla ja koruilla ni avot! Noh, juuri tuon olen tainnut ansaitakkin, kun olen laskenut itseni tähän kuntoon! :/

Onneksi äitini oli mukana ja piristi mua ihanalla kaulahuivilla! Se on mun uusi ehdoton suosikki asuste! :)

Niin ja en päässyt tänään zumbaankaan... oltiin poikien kanssa kaupungissa bussilla kun Toni ilmoitti jäävänsä ylitöihin ja mun zumba olisi ollut puoli yhdeksään asti ja sen jälkeen olisi ollut jo aivan liian myöhä lähteä poikien kanssa kotiin bussilla. Olisi mulla ollut treenivaatteetkin mukana, mutta mulle oli nyt tärkeämpää saada pojat hyvissä ajoin kotiin eikä valvottaa niitä liian myöhään omien menojeni takia! Noh, hiemanhan toi harmittaa, kun oli jo toinen viikko peräkkäin kun en sinne päässyt, mutta se on tällästä tää äidin elämä toisinaan! Ja silti päivääkään en vaihtaisi pois! :)

Mutta ehkä huomenna menee paremmin... Bonon seurassa ainakin! :)