itteesä, on hän! Sunnuntaina salitreeni, maanantaina salitreeni ja tänään vauhikas ja erittäin hikinen zumba. Huominen lepopäivä treenailusta tulee just eikä melkein oikeeseen kohtaan... mie meinaan ihan tosissaan ottaa sen levon kannalta ja vaan venytellä kunnolla, sitä lihakset huutaa just nyt. Tai ehkä ne huutais hierontaa, mutta sitä joutunee odottelemaan sunnuntaihin asti.

Niin ja ylypiä siitäkin syystä, notta... olen tänään kieltänyt itseltäni asioita kahtesti. Ensin kielsin pullan ja sitten kielsin jäätelön! HYVÄ MINÄ! Tuo jos mikä on melkonen saavutus tälle naikkoselle... etenkin jäätelö näin kesällä. Noh, okei myönnän maistoin miehen omasta lipasun kun M.A:C-vanilja kuulosti jotenkin ihan liian eksoottiselta ohitettavaksi. Mutta oma jäi oottamaan mua sinne kiskalle, syön sen sitten joskus kun olen sen ansainnut. :) Oon niin ylypiä että! Ja arvaattenkos mitä? 3päivää niin meidän ihanalla isi-kullalla alkaa kesäloma, voi ette usko kuinka sitä on odotettu!

-Tea-