Tänään on urheiluista välipäivä! Toni teki hieman ylitöitä tänäänkin ja minä itse poikien kanssa hoitelin vähän kaupungissa asioita, käytiin kirjastossa ja pyörähdin minä kaupoillakin (Ja Hesessä syömässä SALAATTIA!!! Hyvä minä!)... mitään en ostanut mutta paljon, paljon olisi ollut kaupoissa ihania vaatteita, jotka anoivat muuttoa meille!!! Tosin huomasin monia vaateparsia katsellessani, että mietin kuinka jokin peittäisi hyvin läskit... noh, ehkä jonakin kauniina päivänä minäkin voin ostaa kaupasta jonkin vaatteen vain siksi, että se on kiva ja kaunis, ei siksi että se peittäisi tai hieman häivyttäisi jonkin liiallisen muodon jostakin kohtaa... Löysin myös ihanan juhlapuvun, kun olen syyskuussa ystäväni kaasona, mutta enpäs tiedä mahtuuko moinen ihanuus päälleni! Kait tässä pitäisi joku todellinen tehokuukausi pitää, että saisi mahdollisimman paljon painoa pois ennen noita häitä... tai sitten tyytyä olemaan tämän kokoinen vielä niissä häissä! Ei kiva, mutta minkäs teet...

Lisäksi mietin kaupoissa, että enpäs viitsisi nyt ostaa vaatteita kun painon tippumisen myötä joutuu kuitenkin uusimaan vaatevarastoa, mutta kun kaapista ei juuri nyt oikein löydy muuta kuin raskausaikaisia vaatteita niin jotain uudistusta kaipaisin... tosin että iloisen yllätyksen koin lauantaina kun vedin päälleni suosikkifarkkuni ajalta ennen toista raskautta ja ne meni päälle ihan hyvin!!! Kauppaankin lähdin kyseiset housut jalassa ja olo oli mukava, kun sai kulkea joissakin muissa kuin raskausajan vaatteissa! Vatsaröllykkää tosin vielä löytyy ihan riittämiin! Eräs sukulaiseni tosin tänään kehui kuinka kivasti olen saanut raskauskiloja katoamaan ja se nosti hieman mieltäni... meillä kun on tässä viime aikoina käynyt niin että Tonin laihtumisen huomaa ja mun laihtumista ei, jostain syystä tuo mies on vain hoikistunut ihan hurjasti, luulisi että kiloissakin jo paljon enemmän, niin hoikalta se näyttää! :)