Vaaka näytti vihdoin ja viimein sen lukeman, mitä näytti ennen nuorimmaisen odotusta! Tietysti joku voisi sanoa, että säälittävää, koska siinä meni se 2vuotta... mutta itsehän olen tyytyväinen, se vaaka nimittäin näytti tänään 17,2kiloa vähemmän kuin silloin!

Noh, eilen olin salilla sitten tekemässä uutta ohjelmaa... PT sanoikin, että hän ei todellakaan valinnut mulle helpoimpia liikkeitä, ja ei ollut kyllä valinnut! Mutta muuten mahtavia, just sellasia mitä olen kaivannut ja kaikki liikkeet kävi just sinne minne halusinkin, eli niihin mun suurimpiin ongelmakohtiin. Mutta siltikin suurin osa liikkeistä oli kokonaisvaltaisia ja käyvät moneen lihasryhmään saman aikaisesti. Oli kuulkaas askelkyykky-pystypunnerrus-yhdistelmää, levytanko hartioilla tehtävää vaakaa, rankkaa vatsatreeniä kahdella eri tavalla, jalka ja vatsatreeniä pallo seinän ja selän välissä tehden syväkyykkyjä, selkäpenkissä tehtäviä selkalihasliikkeitä jne jne eli paljon uusia liikkeitä ja muutamia tuttuja ja turvallisia, mutta hyväksi havaittuja. Oikein hyvä setti siis ja maanantaina on sitten ensimmäinen treenipäivä tän uuden ohjelman mukaan... odottavainen ja innokas on olo!

Vihdoin ja viimein uskaltauduin sitten sille juoksumatollekin ja ei se nyt sitten kuitenkaan ollut niin pelottava laite kun etukäteen ajattelin, minäpäs jopa hölkkäilin siinä muutaman minuutin ja tuntui yllättävän hyvältä. Eikä mulle käynyt mitään "hups heijjaa -löysimpä itseni seinästä"-juttua vaikka se olikin se mun suurin pelko. Tottakai se laitteen päällä kävely tuntui hieman oudolta, mutta eiköhän siihenkin totu kun alkaa rohkeasti vaan käyttämään... joten tässä samalla saan tätä mun juoksu-projekstia vietyä näppärästi eteenpäin salitreenin lämmittelyissä.

Nyt kuitenkin sadepäivän iloksi siivouspäivän puuhiin... onneksi sataa niin ei harmita yhtään siivota sisällä! :)

-Tea-