Niin saatan olla kuollut!!! ;)))) Varasin sunnutaiksi BodyPumpin ja yhtään asiaa vähättelemättä tai kainostelematta pelkään sunnuntaita ja myös maanantaita! Olen aivan varma, että menen sekaisin niissä painoissa ja kaikessa mahdollisessa, kaiken lisäksi ehkä vähän vihaan askelkyykkyjä, vaikka tiedän niiden tehoavan, ja niitähän tunnilla tullaan tekemään! Tuota enemmän pelkään sitä maanantain olotilaa, kun mun pitäis saada itseni sängystä ylös ja poikien kanssa lattialle touhuamaan! Mutta meinasin antaa itselleni aikaa tän lajin kanssa... lupasin etten lannistu kertaan vaan käyn ainakin pari viikkoa säännöllisesti siellä, ehkä se saa jotain aikaan tässä kropassa ja sitä kautta vie mukanaan! Eräs meidän painonhallintaryhmäläinen meinaan hurahti kerralla ja kävi kuluneen viikon aikana neljästi pumpissa ja sai 3kiloa lisää lihasmassaa, häneltä oli myös kadonnut vyötäröltä parissa viikossa 8senttiä, eli täytyyhän siinä pumpissa jotain tehoa olla!!! Kaiken lisäksi olen tullut siihen tulokseen, että mun treenipaletti tarvitsisi ihan selkeästi lihaskunto-osion ja tuostahan se tulisi mukavasti mukaan, kun niitä kahvakuulatunteja meidän salilla on vielä niin vähän, kun on uusi ja hieman kokeilussa oleva laji!

Torstain ryhmässä punnitus näytti tyhmää +/-0 tulosta... eli paino oli pysynyt samassa. Meidän ohjaaja epäili, että syön liian vähän kuituja ja proteiinia, joten nyt mun pitää kiinnittää tuohon asiaan kovasti huomiota. Koska treenin määrä ja ruuankin määrä oli kuitenkin viikon aikana pysynyt samana, niin jokin tuollainen selityshän sille täytyy olla. Olen kyllä miettinyt itsekin, että kaikki ei taida olla kohdallaan proteiinin saannin suhteen... tähän kun lisätään tuo lihaskuntoharjoittelun puute niin siinähän on jo valmis setti kertomaan mulle miksei asia etene... mutta katsotaan nyt taas sunnuntaina aamupunnitus kotona, se kun voi taas kertoa ihan muita totuuksia.

Nyt on tän päivän joogatkin joogailtu ja pitäis tuo isäntä kohta laskea töihin... mitähän kivaa sitä perjantai-illan ratoksi pikkuihmisten kanssa keksisi?