Tea: Jo neljä viikkoa töitä takana.... hurjaa vauhtia aika on mennyt! Tulevana maanantaina se sitten loppuu isännänkin kesäloma ja meidän perheessä alkaa taas normaali arki... tai mikä sitten on kenellekin normaalia! Viikolla kävin morjestamassa vanhaa ystävääni vaakaa, joka näytti mukavaa -15,1kg tulosta, tänään en puntarille mennytkään, kun alkoi nuo naistenvaivat ja turvotusta löytyy, en jaksanut aiheuttaa itselleni mielipahaa tuolla, kun tiedän että paino olisi saattanut tänään näyttää ihan ja vaikka minkälaisia lukemia! Turha se on itseään masentaa turhanpäiväisillä asioilla! Ensi viikolla sitten uusi yritys, se onkin sitten merkittävä punnitus, koska lauantaina 4.6 täyttää meidän vauva vuoden, eli periaatteessa olisi pitänyt kaikki raskauskilot ja vähän päälle kadota, jos olen aikataulussa pysynyt! Tiedän jo nyt, että ihan en niin hyvin ole pudottanut kun olin toivonut, tavoitteena kun oli se -20kg vauvan ensimmäiseen syntymäpäivään mennessä, mutta olen kyllä ylpeä jo tuosta viidestätoistakin, hiljaa hyvä tulee, vaikka se hyvin usein puuduttaakin ja tuntuu NIIN toivottomalta! Mutta jo se -15kg tarkoittaa kaikkia raskauskiloja ja pari kiloa päällekin! :D
Olen muutaman viikon potenut huonoa omaatuntoa kun en ole mielestäni kuntoillut tarpeeksi, eli lue: en ole käynyt salilla juuri ollenkaan! Jotenkin zumba on nyt ruvennut tökkimään ja kaipaan siitä taukoa. Joogakin on vähän jäänyt ihan aikataulullisista syistä, tunteja kun menee aika harvakseltaan meidän salilla ja niiden sekä työvuorojen yhteensovittaminen on ollut mahdoton tehtävä! Nyt olenkin päätynyt siihen tulokseen, että ainakin muutamaan viikkoon en noista streessa, vaan käyn salilla 2krt/vk ja molemmat kerrat bodypumpissa, se kun on alkanut maistua yllättävänkin hyvälle ja tunteja menee viikon jokaisena päivänä! Kaksi kertaa saa nyt hetken aikaa riittää, sillä ulkona on ollut ihana liikkua! Pyöräilyä ja lenkkeilyä tulee varmasti harrastettua enemmän nyt kesällä ja niinhän se saakin mennä! Tänään just voivottelin, että tahtoisin kaivaa rullaluistimetkin esiin ja lähteä kokeilemaan vieläkö vanha pysyy pystyssä... viime kesänä kun en kertaakaan luistellut vatsan tai vastasyntyneen vauvan vuoksi... voi olla että hetki menee opetellessa! Kynnys lähtemiselle onkin siksi suuri... osaanko enää? Ja siis hei, kuinka kamalalta hylje neljällä pienellä pyörällä voi näyttää???? Ei ainakaan kovin urheilulliselta... etenkään erittäin haparoivalla menolla!!! Voi että, näen jo sieluni silmin itseni tuolla huitomassa ja kaatuilemassa, tarvii varmaan treenata sitä keskellä yötä ettei kukaan näe! ;D

Kommentit