Ohjeina on:
1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Kerro heille tunnustuksestasi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi

Jagdev luovutti minulle tämänmoisen tunnustuksen. Minen nyt lähde viittätoista blogia tähän listaamaan, koska jos ihan totta puhutaan en lue niin montaa säännöllisesti ja ne mitä luen on niin sekalaisia, etten tähän nyt ala listailemaan... etenkään kun monessa paikassa tämä on jo kiertänyt. Mutta kiitos Jagdeville (tai miten sen oikeasti taivuttais ;)) tästä! Ja seuraavassa ne seitsemän faktaa minusta:

1. Olen hyvin tarkka vaatteistani... tai lähinnä niiden väreistä. Kaiken päällä olevan pitää sopia kaikkeen ja alusvaatteita sekä sukkia minulla ei ole muita kuin mustia, koska ne käy kaiken kanssa... paitsi urheiluliivejä on muunkin värisiä... Mutta tämä siis on viety sille asteelle, että esimerkiksi salille on vaikea valita vaatteet, kun kengät on valko-limenvihreät ja samaan aikaanhan ei voi laittaa urheiluliivejä joissa on hieman pinkkiä, koska ne saattaa näkyä... tai sinistä paitaa... hmm! Samalla kuitenkin yritän päästä tästä tarkkuudesta hieman eroon... ;) Ette ikinä arvaa miksi? :DDD

2. Sisutsusmakuni on hyvinkin maalaisromanttinen, vaikken tätä linjaa ihan kaikessa aina toteuta...

3. Kerään muumimukeja sekä GreenGaten astioita...

4.Tahtoisin hurahtaa spinningiin, mutta ei, se ei vaan iske tarpeeksi... tahdon maisemia!

5. Olen mieleltäni pikkuruinen jumppatyttö- joka räpistelee tämänmoisessa ulkokuoressa- ja yrittää vielä joskus näyttää siltä, että joskus on harrastanut jotain.

6. Aloitin tanssin 12vuotiaana, eli olen harrastanut sitä lajia nyt 17vuotta... poislukien muutamat "äippälomat". Ja olisi ihana kehittyä tässä lajissa paljon, vaikken koskaan miksikään kokopäiväiseksi tanssijaksi olekkaan halunnut.

7. Harrastan aika-ajoin paljonkin käsitöiden tekoa, etenkin talvisin... meillä tämä menee niin päin, että minä pidän äitini villasukitettuna ympäri vuoden, eikä hän minua, niinkuin ehkä yleensä on tapana! (Terkkuja äitille, teen niitä vain ja ainoastaan mielelläni) Ja nyt olen taas alkanut myös ommella, kaikenmoisia sisustusjuttuja!

Tässähän nämä... yllättävän vaikea oli miettiä, että mitkä 7asiaa tähän nyt listaisi, ja näihin päädyin... paljon olisi muitakin juttuja ollut... :)

-Tea-