Tea: Tässä näitä kuvia nyt sit alkaa pikkuhiljaa tulemaan... siihen nyt siis päädyttiin, kun ei kuitenkaan anonyymeinä olla kirjotettu missään kohtaa. Olen ollut niin ylpeä omista saavutuksistani, että palkitsin itseni kampaajalla... käyn minä toki säännöllisesti siellä muutenkin ja olisin mennyt nytkin, mutta tehtiin hieman isompi remontti tällä kertaa. Mulla on aivan ihana kampaaja, mun hiusjumala, jolla olen käynyt yli 4vuotta, enkä vaihtaisi mistään hinnasta pois, tietää tasan tarkkaan mun suhtkoht vaikean hiuslaadun ja tietää siksi hyvin mitä tälle kannattaa tehdä ja mitä ei, on myös löytänyt mun hiuksille täydelliset aineet, joita ei muuten ihan vähää ole ;)... mutta nyt uusi, melko paljon tummempi väri kuin aiemmin ja uusi ihana otsis:

Kuva on muuten ihan huono... Toni otti kuvia kun mie kudoin ja laskin just kutimet alas kun tän räppäsi, ilme oli paras niistä otoksista mut asento jotenkin ihan kökkö, en mie yleensä tollai niskaa jäkitä! Ja tässä ei oikein näe hiusten pituutta, jota on kyllä jo yllättävän paljon.

Niin ja pieni tunnustus tähän perään... en mie eilen minnekkään pumppiin päässyt... lähdettiin koko perheen kesken pulkkamäkeen, mie tosin kävelin tuota pienempää perässäni vedelleen, kun hän ei oikein vielä tuosta laskemisesta innostunut... Ja Veeti oli kovasti sitä mieltä, että iskä on parempi laskukaveri kun uskaltaa laskea isoimmasta mäestä ja se muutes on iso! Noh, pieni kävely ja muutama pienempi mäki ylös-alas ja sit palkittiinkin itsemme kahvi/tee/mehu-hetkellä... ja sen jälkeen tehtiin vielä puolen tunnin stiga/pulkkalenkki, että kyllähän sitä jotain tuli pumpin sijasta tehtyäkin. Ja kyllä lapsista näki, että ne nautti ulkoilmasta pitkästä aikaa oikein kunnolla, kun ilma oli miellyttävä (oli se itsestäkin ihanaa ja piru kun nukutti yöllä hyvin) ja onhan noi koko perheen hetket TODELLA tärkeitä! Joten yksi pumppi sinne tai tänne, ei harmita. :) Kohta puen taas tän sakin pihalle, aurinko paistaa ja pakkasta näyttäis olevan vaan 8astetta, joten mahti-ilma! :D

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, tästä näyttäis tulevan aurinkoinen viikko! :)