Kyllä sieltä suosta aina noustaan... eilen mulla oli siis huono päivä, mutta niitähän tässä matkan varrella tulee olemaan, joten niihin ei kai saa vaan jäädä makaamaan! Murunen puhui mulle illalla rauhottavan ja pitkän suihkun jälkeen järkeä... kyllähän me mulle tullaan joku asu sinne häihin löytämään, siitä ei ole epäilystäkään! Mun täytyy ehkä vain muuttaa mielikuvaani siitä puvusta, mutta kyllä minä jotakin sinne löydän, muutakin kun sen jätesäkin! Se on varma se! :)

Eikähän sillekkään voi minkään, että mies tekee ylitöitä ja multa jää treenejä väliin! Näillä on vaan nyt mentävä mitä mulle suodaan! Tänään pääsen kuluttamaan kaloreita sinne U2:sen keikalle ja joraan varmaan kokon keikan läpi ihan täysillä! :) Tätä kahdenkeskistä vapaailtaa on kyllä odotettu kun kuuta nousevaa!  Huominenkin on hieman erilainen päivä, mutta ei siitä vielä sen enempää! ;)

Täytyy kyllä sanoa, että onneksi mulla on toi mies! Se kun jaksaa mua aina kannustaa ja välillä vähän patistaa! Me ollaankin nimetty toisemme Shrekiksi ja Fionaksi... kaksi mahtavaa jättiä! ;) Minä saan vaan aina siihen sen lisän "prinsessa" ! :D Aika ällöö... ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

-Tea-