Tänään on hyvä päivä. Tänään olen onnellinen. Tajusin sen taas tuossa yhtenä ihanana hetkenä, kun ehdin ehkä sekunnin olemaan ajattelematta sen kummempia. Olin tullut joogasta ja totesin siellä taas edistyneeni (myös ihanan ohjaajan minulle suunnattu hiljainen lause "näyttää hyvältä" yhden asanan aikana lämmitti mieltä mukavasti)... olin käynyt suihkussa, tehnyt hiusnaamion ja levittänyt vartalolle The Body Shopin ihanaa verigreipiltä tuoksuvaa vartalovoita... kaikki mun pojat olivat poissa kotoa, anoppilassa ulkoilemassa ja rassaamassa autoa, se hiljaisuus mikä vallitsi sillä hetkellä, mutta kuitenkin se tietoisuus siitä, että pian ne niin rakkaat miehet tulevat kotiin... silloin se tunne taas iski. Kyllä, olen kaiken aikaa onnellinen kaikesta tästä mitä olen saanut, mutta liian usein se onnelliuuden tunne häviää arkeen. Onneksi on noita pieniä kultaisia hetkiä, jolloin tuon asian muistaa ja tuntee selkäpiissään asti.

Ja huomenna on lisää hyvää mieltä luvassa... pääsen myös sen salitreenin pariin kun kohtaan taas oman PT:n ja saan vihdoin ja viimein tietää minkälaisen treenin hän on mun päänmenoksi tehnyt. Odotan innolla ja malttamattomana kuin pikkulapsi joulupukkia!

-Tea-