...paino ei valu alas... se liikkuu yhden tietyn lukeman ympärillä heitellen noin kilon suuntaansa. Tästähän minä en vielä lannistu, mutta kun mittanauha näytti mulle tänään samoja lukemia vatsan seudulta kuin kuukausi sitten niin johan alkoi lannistua tämäkin nainen!  Oma olo, vaatteet ja jopa minulle useasti valehteleva peilikuva kertovat muuta, mutta mittanauha on armoton! Ehkä en silti lannistu, koska matka on vasta alussa ja mulla on aikaa kulkea tätä tietä loppuelämä, kummastuttaa vaan. Sillä en usko syöväni ihan päin honkia ja liikunkin kiitettävästi... noh, nyt aloitin taas ruokapäiväkirjan pitämisen, jotta näen täysin konkreettisesti kuinka ja mitä syön... Kyllä tämä tästä!

Kaiken lisäksi noin viikko sitten meidän yläkertaan muutti epämääräinen äijäporukka, tai sitten yksi niistä vain asuu siellä, en tiedä, mutta 4jätkää siellä on nyt majaillut enemmän tai vähemmän... Yleensä en valita, koska kerrostaloasuminen on meidän oma valinta ja tottakai täällä kuuluu ääniä jne, mutta joku raja sentään! Musta tuntuu, että ne skeittaa siellä kämpässä... ÖISIN ja JOKAINEN yö! Viime yönäkin tätä kuunneltiin sitten kolmen hujakoilla! Ja siis jos minä herään siihen niin se nyt ei vielä olisi mikään ihme, mutta erittäin hyvät unenlahjat omaava mieskin herää siihen kun yläkerrassa vedellään jotain front side Ollieita! Että näin meillä, hyvin hyvin väsynyt äiti kiittää ja kuittaa!

-Tea