Tänään oli salilla toiseen kertaan sitten ohjelma tehtävänä. Paremmin meni kuin maanantaina... askelkyykyt jaksoin tehdä kaikki 4x15/puoli ja vasta viimeiseen sarjaan vaihdoin käsipainon viidestä kilosta neljään. Hyvä minä! Ja siis olo oli hyvä! Hiki lensi kuin pienellä possukalla (noh, sehän mie olenkin) mutta olo oli mitä mahtavin. Tänään sain käsiinkin paremmin tuntuman ja jotenkin muutenkin treeni sujui mukavammin, kait se maanantainen räpeltäminen oli ensimmäisen kerran syytä. Mutta siis kyllä täytyy myöntää, että ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen salilla oikeasti tekeväni kunnolla enkä häpeile muuten yhtään sitä mun ähkintää ja puhkintaa. Jos tällä fiiliksellä mennään jatkossakin niin kyllä tästä hyvä tulee. Varmasti niitä sudenkuoppia vielä tulee, kun sohva huutais mun nimeä, mut sillon täytyy vaan raahata itsensä sinne salille ja tehdä se mitä jaksaa, koska kaikki liikunta on kuitenkin parempi kuin ei liikuntaa ollenkaan! Ja aina kuitenkin yritän muistuttaa itselleni siitä, että itselleni tätä teen, en kenellekkään muulle.

Tästä blogista ei ole tulossa mikään muu kuin hyvän olon blogi, mutta olen ajatellut laajentaa tätä katsantaa kaikkeen hyvään oloon. Eli siis jatkossa voi olla luvassa postauksia kaikesta mikä tuo mulle hyvää oloa, on se sitten ruokaa, juomaa, liikuntaa, lapsien tekemisiä tai jotain kauneuteen liittyvää... Koska enhän minä voi pitää laihisblogia kun en laihduta! ;)

Mutta nyt tekemään jotain yleishyödyllistä... olin vielä hetki sitten lähdössä juniorin kanssa pyöräilemään, mutta sitten kaatosade ja ukkonen yllätti, eikä me sitten ulos mennäkkään. Niin ja sitäpaisti kohta alkaa sellanen penkkiurheilijan painajainen, että oksat pois! Ja lopuksi vielä itsestäni kuva tältä päivältä: