on herkuton! Huoh sanon minä! Noh, ei vaiskaan, kyllä tää tästä hyvin menee! :)

Vedin eilen melkosen rankat treenit ja olin vielä sunnuntain bodybalancesta hivenen "kipeänä"... noh tän aamun zumba veti mehut ihan kokonaan ja nyt on sellanen olo et tekisi vaan mieli löhötä ja nukkua ja möllötellä... sehän ei siis ole mahdollista kun miehen työputki vaan jatkuu, tää ilta on jo tosin 9/19, eli kohta ollaan jo tän putken paremmalla puolella. Ja onhan miekkonen aina arkisin aamut kotona ja viikonloppusin vuorostaan illat, että ei tässä ihan yksin touhuta. Mutta on se vaan niin, että on se mukavampi illat yhdessä touhuilla kun yksin! Jostain syystä nyt on siis veto ihan kateissa, kauhulla jo mietin että näinkö olen kipeeksi tulossa, toivottavasti en ja ainakaan vielä siitä ei ole minkäänlaisia muita oireita. Mutta kait tää tästä...

Tilasin äsken itselleni Fit-lehden kymppi-lahjaksi, mietin pitkään tuon lehden ja Kauneuden & terveyden välillä, mutta päädyin tuohon fittiin. Olen kyseistä lehteä lukenut jo tovin ja siitä joskus ennenkin täällä kertonut, joten nyt mun ei tarvitse joka kuukausi enää sen perään lähteä kauppaan vaan voin kiltisti odottaa sitä kotiin saapuvaksi! :) Kauheen näppärää... ja on se mukava kannustin kun on itselleen luvannut lahjaksi jotain ja omien saavutusten ansiosta voi itsensä palkita...

Nyt kuitenkin jatkuu helmikuu ja auringon ihailu, kyllä se vaan alkaa pikkuhiljaa kevättä puskemaan, jos ei muualle niin mieleen ainakin! Ja hei, helmikuu on lyhyt kuukausi ja sen jälkeen ollaan jo maaliskuussa! ;)